26.10.09

Crisis in 't Gooi 19

Vanmorgen is Bastiaan om kwart over negen per Smart naar de "Park & Ride" in Bussum vertrokken en ik heb all time weer for me. Ik kan mijn geluk niet op en ben om half twee naar Laren gereden om mezelf eens flink te verwennen: fashionshopje in, fashionshopje uit. Al moet ik meteen zeggen dat ik niet terrible onder de impression was van wat er zo here and there voorradig was. Ik heb al het nodige in purple en om daarvan nou nog meer in te slaan is een beetje silly. Toch een paar aardigheidjes op de kop kunnen tikken, maar ik kijk altijd wel goed uit of er niet more than one piece in de rekken hangt. Want er is niets ergers dan bij "Mauve" binnen te komen en te ontdekken, dat iemand aan een belendend tafeltje hetzelfde aan heeft als ik.Ik zag bij "De Smederij" een leuk jasje in een Schotse ruit, maar toen ik het eenmaal aan had, vond ik het toch iets over the top. Meer iets voor iemand die iets heeft met Scottish terriers en alleen 'Black & White" als whiskymerk kent. Gisteravond natuurlijk gekeken naar "Bij ons in de PC", niet omdat ik zo'n geweldig programma vind, maar ik vind Jort Kelder zo'n snoepje.

Barbara Lebber - Beck, Blaricum