23.10.09

Crisis in 't Gooi 16

Ik kom nauwelijks toe aan schrijven, want de verzorging van Bastiaan eist al mijn aandacht, want je weet hoe mannen zijn, ze hoeven maar een ingegroeide teenagel te hebben of ze denken dat ze op hun sterfbed liggen. Bastiaan is no hair better en de rit in Carels open blown Bentley naar Bremen, alhoewel stevig ingepakt, zodat hij leek op een Al Qaidaterrorist, heeft, laten we het daar maar ophouden, een stevige verkoudheid opgeleverd. Inmiddels zijn er al twee flessen Frapin XO, a raison van 129,95 doorheengegaan en heb ik Maria drie kilo onbespoten citroenen in Laren laten halen. Ik weet dat, dat lopend een heel eind is, maar ze kon dan meteen Cecile even uitlaten. Ik denk dan always, had ze maar niet in de Philippijnen geboren moeten worden. I mean Maria not Cecile, want laatstgenoemde komt uit een labradoodlekennel in Zeeland.

Barbara Lebber - Beck, Blaricum