29.10.09

Crisis in 't Gooi 22

Nog steeds een bit light in the head. An Cnoc blijkt A Knock. Bastiaan schijnt nergens last van te hebben. Ik heb hem twee nachten naar de guestroom gestuurd, want ik werd ziek als hij zich in de echtelijke sponde omdraaide. Gelukkig had Bassemannetje daar begrip voor, al wordt hij soms door alcoholgebruik hornyish. De curtains konden vanmorgen weer open en ik heb weer plannetjes: misschien straks even naar Zeist. Daar ben ik de laatste tijd weinig meer geweest. Ik denk dat ik Maria meeneem, want wellicht lopen we tegen een goede greengrocer aan en ik heb geen zin in hele sleeppartijen met volle plastic zakken naar de Range Rover. Zodra de carrying achter de rug is geef ik Maria vrijaf, want ik wil met haar niet gaan teaen in een of andere chique gelegenheid. Ik weet dat dat een tikkeltje over de top klinkt, maar ik vind dat huispersoneel zijn plaats moet weten. Bovendien kan Maria best via Hilversum of zo met de bus terug.

Barbara Lebber - Beck, Blaricum