2.10.09

Crisis in 't Gooi 4

Gisterochtend weer een quarrel met Bastiaan: hij wilde in plaats van met mijn Smart met mijn Range Rover naar de Park and Ride, terwijl ik met Cecile naar de trimmer zou ."Het is niet safe met Cecile in de Smart", hield ik hem voor. "Had dat dan gezegd bitch, toen we de Smart kochten, dan had ik een groter autootje voor je gekocht. Ik wordt gek in dat kleine kreng, bovendien poken de collega's fun at me en vragen ze of ik nog meer van die wind-up-toys heb. Besides, er staan op de Park and Ride in Bussum Mercedessen, BMW's en ook een aantal SUV's, zodat de Range Rover geen gevaar loopt!" Nou dan neem je je Jaguar toch. Dan is het probleem gesolved." "Ja hoor, mevrouw heeft weer de perfect solution: dan neem je je Jaguar toch, alsof ik mijn E-type vanavond meteen door naar de sloop wil rijden, kom nou toch, be sensible, zo'n auto laat je niet alleen achter op een Park and Ride." Uiteindelijk is meneer toch maar met de Smart naar Bussum vertrokken, als hij zelf niet zo stupid was geweest om zijn collega's te vertellen dat hij in een Smart naar de Park and Ride was gereden, dan hadden zijn collega's geen fun at him gepoked."

Barbara Lebber - Beck, Blaricum