24.10.09

Crisis in 't Gooi 17

Nu ik door Bastiaans "ziekte" min of meer gedwongen thuis zit, heb ik even time om iets te vertellen over onze labradoodle Cecile, die we drie jaar geleden hebben aangeschaft omdat Bastiaan allergisch bleek voor andere honden. Labradoodles worden especially gefokt voor mensen met een allergie. Zoals de naam tells is de labradoodle een mix van een labrador en een poedel of een mix van twee labradoodles. Ze zijn er in verschillende kleuren, our Cecile is apricot en dat fits prachtig bij haar burberryregenjasje. We zijn lid van de "Gooische Labradoodle Society", die regelmatig meetings houdt, waar ik always naar toe moet, omdat Bastiaan het te druk heeft voor dergelijke business. Dat is jammer, want er komen important people. Ik ben editor-in-chief voor het clubblad "The Labradoodlian" en maak verslagen van onze meetings en schrijf over dogfashion. Vooral dat laatste vind ik fascinating, op kosten van de "Gooische Labradoodle Society" heb ik me kunnen abonneren op drie Amerikaanse en twee Engelse dogfashionmagazines. Meestal bestel ik de newest of the newest uit de States voor Cecile, voordat ik erover schrijf in "The Labradoodlian".

Barbara Lebber - Beck, Blaricum