6.11.12

Onuitroeibaar

Ontving net onderstaande email:

Geachte Geliefde.
Ik ben mevrouw Rita Anderson uit Groot-Brittannië, ben ik getrouwd met de
heer David Anderson i en mijn overleden man was in, beheer van onroerend
goed en ook een regering Estate Aannemer voor mijn man dood op 25 januari
2009. We waren elf jaar getrouwd zonder een kind als gevolg van mijn
fibriod probleem. Hij stierf na een korte ziekte, dat voor slechts vier
duurde days.Before zijn dood waren we weer zowel christelijke geboren.
Sinds mijn man dood ik zijn gediagnosticeerd met slokdarmkanker. Toen
wijlen mijn man nog leefde we afgezet de som van $ 7.5Million (USD) dollar
in een bank.Presently het geld is nog steeds in de bank. Onlangs heeft
mijn dokter vertelde me dat ik niet zou duren voor de komende vier maanden
als gevolg van kanker probleem. Van alle indicaties wordt mijn conditie
echt verslechtert en is vrij duidelijk dat ik niet kan leven meer dan twee
maanden, omdat de kanker stadium heeft gekregen om een ​​zeer
gevaarlijke fase.

Nadat bekend mijn conditie heb ik besloten om dit fonds te doneren aan
goede persoon die dit geld zal gebruik maken van de manier waarop ik ga
hierin instrueren. Ik wil dat je ten minste 80% van dit fonds te gebruiken
voor weeshuizen, weduwen en en ook het uitdragen van het Woord van God en
in te spannen dat het huis van God wordt gehandhaafd en neemt de
resterende 20% om goede zorg van uw zelf te nemen. l nam deze beslissing
omdat ik heb geen kind dat dit geld zullen erven. Dit is de reden waarom
ik deze beslissing te nemen om dit fonds te doneren voor het goede doel.
Ik ben niet bang voor de dood dus ik weet waar ik heen ga. Ik weet dat ik
ga in de schoot van de Lord.Exodus 14 vs 14 zegt dat "de Heer zal mijn
zaak aan te vechten en ik zal mijn vrede te houden". Ik heb geen
telefonische communicatie niet nodig in dit verband vanwege mijn
gezondheid.

Mijn geluk is dat ik een leven van een waardige christelijke woonde. Wie
dat wil de Heer dienen moet Hem dienen in geest en waarheid, altijd
biddende zijn uw hele leven. Schrijf mij via e-mail onmiddellijk en enige
vertraging in uw antwoord geeft mij ruimte in het sourcen van een andere
goed mens, want deze zelfde purpose.Assure me dat je dienovereenkomstig
zal handelen zoals ik hierin opgenomen. In de hoop om uw reactie direct te
ontvangen. Reply: mrsritaanderson530@gmail.com

Bedankt en Blijf gezegend in de Lord.l blijven van u
zuster in Christus.
Mevrouw Rita Anderson

Ja, ik zijn daar gek en niet in de Heer ook.