16.2.17

What the heck!

Op  station Baarn hangen affiches waarop ik in 't Engels word gevraagd kanker te bestrijden en vanavond zendt de vaderlandse omroep een programma uit onder de titel "What the Hague?!" Naar ik voetstoots aanneem is dat een woordspeling op "what the heck", dat zoiets als "wat dondert het" betekent en The Hague, want het programma gaat over politiek en u  weet Dutch politics are made in The Hague. The program is presented by Myrthe Hilkens (1979). Nee, nee wacht nou even, ik moet aan die belachelijke Engelse ziekte niet meedoen: mevrouw Hilkens zat ooit met 2279 voorkeurstemmen voor de P.v.d.A. in de Tweede Kamer, maar vertrok op 28 augustus 2013 omdat haar idealen niet strookten met de wijze waarop zij politiek kon bedrijven. Yes, yes, you got it right - hè god, daar ga  ik weer - uitgerekend deze mevrouw gaat u en mij diets maken hoe het politieke brein werkt, zo lees ik in mijn omroepblad.