17.1.13

Réunion

Ergens vorig jaar kreeg ik de mogelijkheid te zien waar de bezoekers aan mijn blog vandaan komen. Natuurlijk wonen de meesten in Nederland, op de tweede plaats staan steevast bezoekers uit de Verenigde Staten, op één of andere manier breken ze klaarblijkelijk door de taalbarrière. Maar vandaag had ik plotseling acht bezoekers uit Réunion.Waar keken ze naar, wat lazen ze? Naar Rails (vandaag), naar ??? (12 juni 2011), Woody (gister), Gevecht (gister), Vliegtuig (13 september 2011), Derivaat (8 november 2012), Post (12 juni 2011), Steve (1 augustus 2010), 1921 (vandaag) of Walk 3 (vandaag)? Ik heb geen idee. Maar ik wil ze toch even bedanken en dat doe ik met muziek van dat eiland in de Indische Oceaan. Christine Salem met mayola, originele muziek voor stemmen en slagwerk van Réunion.