12.4.19

Jörg

Ik heb hem nooit ontmoet, laat staan dat ik met hem in de zandbak heb gespeeld, maar toch meent de directeur klantenservice van KPN  Jörg Kramer mij te kunnen tutoyeren. Nu is  hij niet de enige onbeschofte vlegel die meent zijn klandizie zo te kunnen bejegenen en zolang wij het zonder enig bezwaar van onze kant laten gebeuren,  gaan de directeuren klantenservice er vrolijk  mee door, want de directeuren klantenservice  dragen die titel, maar hebben in werkelijkheid totaal, zeg maar, schijt aan hun klandizie. Sinds gisterochtend probeer ik - natuurlijk niet met hem, want Jörg zit hoog boven ons verheven ergens in ons land in een  ivoren toren - contact te krijgen met  één van zijn onderlingen, maar MIJN KPN geeft  niet thuis. Jörg deelde mij namelijk mee dat binnenkort mijn maandelijks abonnement met 3,50 omhoog gaat en dat ik een aantal zenders, waaronder  National Geographic, kwijtraak. Door de combinatie van verhoging van abonnement en verlies van een aantal stations kan ik de intelligentie van Jörg aardig inschatten, die ligt op een niveau van een kruidenier die probeert melk met water aan te lengen, nadat hij de prijs per liter met twee kwartjes heeft verhoogd.  Jörg belooft  me na het verlies van National Geographic wel een andere zender, Love Nature en ook daar zit Jörg, u ziet de directeur klantenservice KPN stapelt fout op fout, mis, want National Geographic zendt niet alleen documentaires uit over watervlooien en zeeleeuwen.