23.10.08

Netelen

Alhoewel ik niet netelen wil, moet ik mijn lelijkens bedimmen, want, och heden, wat heb ik de smoor in over die godvergeten, smerige grauwbrijders, gelijk als Michel Tilmant, diet in 2007 een onbesnuiterd loon opgestreken heeft van 1,7 miljoen euros met goedvinden van de pronkkamersosialist Kok, diet bij de INGbank commissaris is voor 62000 euroos in het jaar, zijn opvolger bij de bond, Lodewijk de Waal en op het heden direkteur van Humanitas, moet nu voor 100.000 euroos in het jaar van de talekanaanssprekker en finansjeminister Wouter Bos op de ING-bank toezicht houden, wat Kok zonder mis dus niet gedaan heeft. Ons vader, sosialist van de oude mal, zou als hij in 1948 niet gecremmeerd geworden was, zich omdraaien in zijn graf en naar mijn begrijp moet Kok van de Waals 100.000, 62.000 betalen, want wie zijn werk niet doet, zal ook niet vreten, wat zullen wij nu hebben.

Vrouw Ymkje Sinnema - Meindertsma, Rotsterhaule.