26.12.14

Kerst 2013

Zo nu en dan levert een speurtocht op YouTube iets unieks op, dit zijn twee oude bekenden: Reuben Gosfield, die onder de naam Lucky Oceans naam maakte als steelguitarist in "Asleep at the Wheel" en gitarist Bill Kirchen ooit in "Commander Cody and his Lost Planet Airmen". Gosfield ontmoette ik in Los Angeles, ik nam "Asleep at the Wheel" in Amsterdam op voor mijn programma "Nashville" en zag hem  kort daarop in New Orleans. Met Kirchen was ik, behalve dat ik "Commander Cody and his Lost Planet Airmen opnam, rond Hilversum op zoek naar motorfietsonderdelen, want hij bleek een liefhebber van oude, naar ik meen, Engelse motoren. Gosfield woont inmiddels in Perth (Australië) waar hij radioprogramma's maakt, Kirchen "Titan of the Telecaster" woont tegenwoordig in Austin (Texas).