27.1.19

11

Wanneer u 9 en 2 bijelkaar optelt, krijgt u 11, wanneer u dat twee maal doet 9+2 en 9+2 krijgt u twee maal 11 of de zich met eigen lof bedelvende vaderlandse reisinformatiewebsite, waar u vanzelfsprekend gedegradeerd wordt tot je, jij en jou, terwijl ik ervan overtuigd ben dat het baasje van 9292 op handen en voeten de werkkamer van koning Willem-Alexander binnenkruipt en de schoenzolen van zijne majesteit maar wat graag van de hondenpoep, waar de majesteit per abuis is ingetrapt, aflikt. Een  uur geleden wilde ik uitzoeken hoe ik van station Naarden-Bussum naar ziekenhuis Tergooi in Hilversum kon komen, volgens  9292 moest ik naar Hilversum Sportpark en vervolgens een dik kwartier gaan wandelen, terwijl  ik weet dat er in Hilversum een stadsbus rijdt, doch  keer op keer bleek er bij 9292 maar één mogelijkheid: Sportpark en wandelen, het probleem viel maar op één manier op te lossen, door mijn reis in tweeën te knippen: eerst van Naarden-Bussum naar station Hilversum en vervolgens opnieuw opzoeken hoe ik van dat station met bus 3 naar het hospitaal kwam. 9292 tweemaal spuit 11.