10.1.19

DETOX

 
NIEUW UIT ACHLUM: de ultieme detox en afval  challenge met behulp van exogene ketonen. Exogene ketonen zorgen samen met phlotsende phyrodymes ervoor dat je binnen een uur in ketose en extase bent en geen trek meer hebt, doch wellustig bent. detoxen en afvallen wordt daarmee een stuk eenvoudiger, in het advanced programma weeg ik je wekelijks en kijken we of je nog in ketose en extase bent. uiteraard coach ik je en kun je met vragen bij mij terecht. je zult merken dat je met behulp  van de exogene ketonen en phlotsende phyrodymes al snel  vet gaat verbranden, vooral op de voetzolen. daarnaast kun je je beter concentreren zodat je de tafel van twee foutloos kunt opzeggen en voel je je rustiger van binnen. armin tuighelaer, instituut Zombiezout, bussum.
U denkt dat ik bovenstaand verhaal uit mijn duim heb gezogen? Goed, ik heb her en der een woord veranderd en het een en ander toegevoegd, maar de basistekst komt van een tweetal dames, die met een instituut met een Friese naam in een lokaal,  gratis krantje  leefstijl en geneeskunde propageren. Geneeskunde? Hoe bedoelt u?  Geneeskunsjt!