20.1.24

Nonnie

Nonnie Talmen of Bonnie Zalmen, de precieze naam is mij ontschoten, maar wat ik me herinner  is dat ze piekhaar had en iets moois met Ischa Meijer en Hans van Mierlo.  Naar mij  bijstaat in die volgorde. Of ze daarna nog iets had met Dries Agt of  Mark Rutte is mij helaas ontschoten. Het zou kunnen, alhoewel Dries van  Agt degelijk gehuwd was. Voornoemde Nonnie of Bonnie, voornamelijk bekend van vlaai- en hostiekonsumptie, wrikte zich de laatste weken in het nieuws door als een bezetene te  keer  te gaan vanwege een, in haar ogen, slechte biografie over Ischa Meijer. Zij noemt de schrijfster  van  de biografie lelijk en lesbisch. Nonnie of Bonnie, ik probeer me nog steeds haar werkelijke naam te herinneren, schreef in 1995 in een advertentie toen Ischa Meijer overleden was: "Mijn  man is dood" , anderen delen zo het overlijden mee van een konijn, geit of vleermuis, vervolgens liet zij Meijer begraven  op sjabbat. Dat krijg je als vlaai- en hostiehappers  joden ter aarde bestellen.

Sneuter van Loppersum, Aalsmeer