14.1.17

Ten paleize XVIII

Inmiddels was het PVV-tweedekamerfractiekoortje dat optrad  onder de naam "Wildzang" en aangevuld met de heren W.B. Engelbrecht, Jonkheer E.L.M.T.J von Bönninghausen en M.V.E.H.J.M. graaf de Marchant et d'Ausemburg, die alle drie hun sporen in de beweging ruimschoots hadden verdiend, aan een frische & fröhliche rondgang begonnen. "Wildzang" had een  internationaal repertoire. Ik hoorde, terwijl ik even bleef staan luisteren: "Geert, Geert nur du allein sollst der Mensch meiner Träume sein", "Quand notre coeur fait Geert, tout avec lui fait Geert et c'est l'amour qui s'éveille", "Geert, you are the sunshine of my smile" en "Grote Geert wij loven u, U altoos zeer beminde". De PVV-leider kan tevreden zijn, hij wordt in vele toonaarden bejubeld. Er worden, voordat ik de grote zaal  opnieuw betreed, prentbriefkaarten uitgedeeld, niet door "Wildzang", maar door agenten van de FSB, de Federalnaja Sloezjba Bezopasnosti, de Russische geheime dienst. Ik neem er een paar mee en dit is er één van, op de achterkant lees ik de zin "Into each life some golden rain must fall".