9.2.24

Radio

"This is Radio Loosduinen and your reporter Sean Bulletproof vandaag interview ik Harrie Worstebroodje, kotelettenuitbater in Kijkduin. Harrie, vertel een hoe sta je tegenover Pepijn van Houwelingen, die  deel uitmaakt  van  de Tweede Kamercommissie  die de aanpak  van de coronapandemie gaat onderzoeken?" "Nôh,  ik staat volledig achter hem. Hè komp vaak bè mè in  de saak een koopt dan een  kotelet een bè tèd  en wèlle zelfs twee, dus ik staat achter Pepèn." " Ja, dat geloof ik graag. Maar hoe staat je tegenover Pepijn als lid van de kamercommissie? Er is speciaal ruimte voor hem gemaakt, een ander lid van de Tweede Kamer heeft tijdelijk zijn plaats af moeten staan. "Dat ken wel zo weze,  maar dat andere lid  heb van mèn nooit en te nimmer één  kotelet gekocht en daar moet ik 't uitèndeluk toch van hebbuh. Daarvoor staat ik toch in weer en wind buite. Me kotelette moete de deur uit." "Dat begrijp ik, maar vind jij het correct dat  Thierry Baudet  alleen om Pepijn in die  commissie te krijgen een ander lid van de Tweede Kamer even plaats laat maken?" "Nôh ik heb  wel op Baudet  gestemp want die gozer heb 't goede  met de kotelettenhandel voor en  daar gaat 't bè mèn om en daarom zal hè  't wel 't beste weten. Ik ben maar 'n eenvoudige kotelettenverkoper." "Harrie, bedankt voor dit gesprek. Over naar de studio."