9.10.24

Sixtus

 



Ik kende het gezegde "een vliegende kraai vindt altijd wat" niet, en aangezien een kraai een ver familielid is, dacht ik wat voor een kraai geldt, geldt ook voor  een raaf. En laat ik nu ook  wat gevonden hebben: een  oud fotootje. Ik heb er lang naar gekeken en kan maar tot één conclusie komen: dit is Marjolein van de Klashorst in 1948. Van de Klashorst, toen ze nog geen Faber heette en onderwijzeres was in nuttige handwerken, op wat toen een lagere school heette en meisjes leerde breien, sokken stoppen, knoopgaten maken en haken. Qua uiterlijk is minister  Faber niets veranderd, ik heb haar meteen herkend. Verder vernam ik uit betrouwbare bron, een kauwtje dat  mij  reeds eerder zaken uit de  PVV vertelde, dat Geert Wilders zich binnenkort zal latten besnijden opdat hij door de briet mila duidelijker zelf kan ervaren wat antisemietisme werkelijk inhoudt.