Een drietal bestelauto's met een speciaal doel, de eerste is een bestelwagen op basis van een
T-Ford, uitgerust als lijkwagen, het hekwerk boven dient voor de kransen.
De tweede wagen is een auto die dient voor het transporteren van
arrestanten, de driehoeken op de wieldoppen verraden het merk: Triangel,
dat op 26 augustus 1918 onstond door de samenvoeging van drie Deense
automobielfabrieken: Thrige, Jan en Anglo-Dane tot "De Forened Automobil
Fabriker A.S." in Odense.
Thrige, opgericht in 1909 door Thomas B. Thrige in Odense, begon met de constructie van een electrische vrachtwagen, die verkocht werd aan een tabaksfirma in Kopenhagen, in 1912 wist Thrige een behoorlijk aantal taxi's in de Deense hoofdstad te slijten met uit Frankrijk geïmporteerde motoren van het merk Ballot, daarnaast worden personenauto's, vrachtwagens, autobussen en brandweerauto's gebouwd.
Thrige, opgericht in 1909 door Thomas B. Thrige in Odense, begon met de constructie van een electrische vrachtwagen, die verkocht werd aan een tabaksfirma in Kopenhagen, in 1912 wist Thrige een behoorlijk aantal taxi's in de Deense hoofdstad te slijten met uit Frankrijk geïmporteerde motoren van het merk Ballot, daarnaast worden personenauto's, vrachtwagens, autobussen en brandweerauto's gebouwd.
Jan werd in 1915 opgericht door Jan Hagemeister in Kopenhagen en had
spoedig succes door een auto aan de Deense prins Axel te verkopen en een
andere aan prins Georg van Griekenland. In februari 1916 won een Jan de
door de Københavns Motor Klub uitgschreven winterrit van 405
kilometer.
Anglo-Dane, eveneens uit Kopenhagen, was de oudste van de drie samengevoegde
fabrieken, opgericht door H.C. Fredriksen in 1890 als rijwielfabriek en
omdat Engelse fietsen veel gevraagd waren, koos Frederiksen voor de naam
Anglo-Dane. In 1902 zond Frederiksen zijn oudste zoon Axel naar Detroit
om een kijkje te nemen in de automobielindustrie. De productie in
Kopenhagen beperkte zich in het begin tot bestel- en vrachtwagens en ook
Anglo-Dane sleet een bestelauto aan een tabaksfirma, de firma E. Nobel
aan de Vestergade.
De derde auto is een ambulance, die in gebruik was bij de Israelische
equivalent van het Rode Kruis, gebouwd op basis van een Standard
Vanguard Estate uit het begin van de jaren vijftig.