Alhoewel Jaray in de ontwikkeling van de Chrysler Airflow nergens genoemd wordt is het duidelijk dat er wel degelijk gekeken is naar zijn tekeningen. Het verhaal gaat dat Chrysleringenieur Carl Breer het idee voor een gestroomlijnde automobiel kreeg toen hij in 1927 een squadron van het Army Aircorps over zag vliegen en samen Fred Zeder en Owen Skelton besloot vliegtuigprincipes in een automobielontwerp toe te passen. Walter Chrysler, normaliter scherp genoeg om allereerst te kijken naar de smaak van het publiek, ging akkoord en in januari 1934 verscheen de Airflow. Er was niets mis met de wagen, maar het publiek had problemen met de wonderlijke vorm en bovendien was hij niet overal in de showrooms te zien. Al gauw deed het gerucht de ronde dat de Airflow een slechte auto was vol gebreken en de verkoop stokte ondanks alle reclame dusdanig dat Chrysler uit de top tien van de meest geproduceerde Amerikaanse auto's verdween. Chrysler probeerde zonder het basisontwerp te wijzigen de neus te wijzigen en onderstaande foto toont de Airflow van 1936 toen er slechts 6275 exemplaren van het model werden verkocht.