13.6.07

It's in the air 2

Het hoofdkwartier van Continental Airlines is gevestigd in Houston. Het vliegveld van die stad heet Bush International. Het begint me te dagen, want het een heeft vast met het ander te maken.
Gisteravond keeg ik uiteindelijk de bevestiging van mijn boeking geadresseerd aan Bloemendaal, maar de naam van de reiziger op de boeking is Bloemendal en ik weet op voorhand, dat zoiets voor problemen gaat zorgen. Dus maar weer eens gebeld, boekingsnummer gemeld en vervolgens drie minuten geluisterd naar muziek, die mijn bloeddruk geen goed deed, de dienstdoende klerk meldde vervolgens dat een aantal binnenlandse vluchten in de Verenigde Staten, waar ik gebruik van maak, verzorgd worden door een andere maatschappij, en alhoewel ik geboekt heb bij Continental, ze mijn naam niet meer kunnen wijzigen.