
Ook de Haagse firma Pennock, eerst aan het Bleijenburg, later aan de Binckhorstlaan, bouwer van spoorwegmaterieel en in de jaren twintig verantwoordelijk voor het uiterlijk van HTM-bussen op basis van Scemia- en Studebakerchassis, construeerde op een Delahaye-onderstel een carrosserie. Bovenstaande foto kreeg ik rond 1970, op de achterkant maakte ik een paar notities: "Delahaye M145, chassis uit 1938/39, twee gebouwd, één voor Prins Berhard, de ander voor Steneker, 6 cylinder, 3 carburateurs. Grappig: een Delahaye de La Haye.
Pennock bouwde meer koetswerken op basis van Delahayes. Drie staan hieronder: de rode cabriolet is een 135MS uit 1948, de creme-groene cabriolet een 135M uit 1948 en de creme-rode cabriolet een 135M uit 1947. In 1953 sloot Pennock zijn deuren.



Pennock bouwde meer koetswerken op basis van Delahayes. Drie staan hieronder: de rode cabriolet is een 135MS uit 1948, de creme-groene cabriolet een 135M uit 1948 en de creme-rode cabriolet een 135M uit 1947. In 1953 sloot Pennock zijn deuren.


