2.5.12

The Bobs

"Psycho Killer" van de The Talking Heads maar dan even anders, a capella, door The Bobs (Richard Green, Gunnar Madsen, Matthew Stull en Jainie Scott). Omdat ik niet langer dagelijks in mijn platen- en CDcollectie rondstruin, was ik het groepje eerlijk gezegd vergeten, ook omdat mijn verzameling over verschillende ruimtes in het huis verdeeld staat. Gisteravond, op zoek naar iets totaal anders, ook beginnend met een B, stuitte ik op een aantal CD's van The Bobs en kon ik me wel voor mijn kop slaan, dat ik nooit aandacht aan hen had besteed op dit blog, want zij zijn geweldig. Inmiddels 25 jaar later is de samenstelling van de groep veranderd Gunnar Madsen en Jainie Scott hebben The Bobs verlaten en hun plaats is ingenomen door Dan Schumacher en Angie Doctor: "You can't do that".