De Traditierit van de PAC (Pionier Automobielen Club) ging destijds van Utrecht naar Zandvoort en werd afgesloten met een rondje op het circuit, dat begon met een heuse Le Mansstart. Op de foto van links naar rechts: Georges Richard 1903* van Lord Strathcarron (die volgens mij naast de auto staat, waarschijnlijk omdat een echte lord nooit rent), Wolseley-Siddeley 1907** van Moorton Fisher, Panhard-Levassor 1902 van J.J.Th. Bierkens, Rover 1912 van P.P. Engelen en Hupmobile 1914 van Th. E. Johnson.
*De Georges Richard heeft noch een originele motor (want een originele mototor bleek onvindbaar en dus werd een tweecylinder De Dionmotor geinstalleerd) noch een originele carrosserie, die dateert van 1895 en werd gebouwd door Thrupp & Maberley. In november 2006 werd de auto voor £87.300 verkocht.**De Wolseley-Siddeley met een Roi-des-Belgescarrosserie en een viercylindermotor met een inhoud van 3705cc werd in 2005 verkocht voor £55.225.