11.5.17

Bob de schoffelaar

Je hebt schoffelaars en schoffelaars, er zijn de goede die met een schoffel onkruid verwijderen en er zijn de slechte zoals Bob Mols, die zijn te dik belegde boterham verdient bij de KPN en besloten heeft dat ik - omdat ik er niet woon - binnenkort niet meer naar een aantal  regionale zenders mag kijken. Mols, een onbeschofte vlerk, die mij toespreekt alsof ik  met hem in de zandbak heb gespeeld laat mij het volgende weten: "vanaf 4 juli 2017 zijn de regionale zenders alleen te bekijken in de desbetreffende en omliggende regio. Woon je bijvoorbeeld in de provincie Utrecht of Gelderland dan kun je nog steeds de zender RTV Utrecht bekijken. Woon je echter in Friesland, dan kun je de Utrechtse zender niet meer bekijken". Bovendien heeft voornoemd Bobje besloten dat er maar weer eens flink met internationale zenders moet worden geschoffeld, zodat ik op 4 juli geruime tijd op de knieën voor mijn tv-toestel kan doorbrengen om de kanalen opnieuw in te stellen.