7.2.11

Potifar 48

"Maar Grote Boentoet, vrees niet, als de Here Jezus zo'n advocaat had gehad als u, dan was hij nimmer gekruisigd, neemt u dat van mij aan", zei Pinus. "Bovendien zijn we allemaal ter ondersteuning van u in de rechtzaal aanwezig, behalve Potifar, want die moet de adressen van de Amsterdamse pizzamoslims verzamelen en had u hem en Katskelia ook niet opgedragen om duizenden Wikileaks na te pluizen om te zien of de Amerikaanse ambassade in Den Haag u een ophitser en onze partij een extreem-rechtse partij genoemd heeft?"
"Verdomd Pinus, dat was ik bijna vergeten. Goed, dat je me helpt herinneren! Ik verheug me trouwens op de rechtzaak, dankzij Krepptrett de Ruche krijg ik maximale aandacht op de televisie en dat is met de Statenverkiezingen in zicht een fantastisch cadeau. Ik zal Krepptrett als dank een magnum cognac sturen."