"Wij moeten", zei Edith Schippers tegen Gombert Knoffel - ambtenaar derde klas op het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport en verantwoordelijk voor de afdeling bestrijding rookwaar - " de verpakking van sigaretten zo afstotelijk maken dat de roker er van afziet ééntje op te steken." "Jawel, excellentie, tot Uw dienst excellentie, maar bent U niet bang excellentie, dat de consument zijn sigaretten ogenblikkelijk overpakt naar een sigarettenkokertje, zodat hij of zij, exellentie, de afschrikwekkende afbeelding, niet telkenmale onder ogen hoeft te hebben." "Kijk", zei Edith Schippers", "voor dat probleem hebben we jou nou precies aangenomen. Er komen bijvoorbeeld ook slechts sigarettenkokertjes met alleen maar afschrikwekkende afbeeldingen in de handel, zodat het absoluut geen zin heeft de sigaretten over te pakken, begrijp je Knoffel?" "Maar wat is afschrikwekkend, excellentie? Een foto van een halfvergane long, een hondendrol, een jihadist, excellentie? Dat hangt helemaal van de doelgroep af, excellentie!" En Knoffel wist waarover hij sprak: hij had het "Handboek voor Analyse van Marktsegmentatie" van drs. Alexander Gastebreurtje op zijn nachtkastje liggen.