24.2.07

Helpdesk 4

Het toch al minieme schedeltje van het mannetje of vrouwtje achter de Helpdesk van HetNet loopt ook nog eens twee millimeter boven de oogkassen onder een hoek van vijfenveertig graden weg in de richting van de nek, want wie dacht dat het probleem na maanden (en op dit blog aangekaart op 19 februari) is opgelost komt bedrogen uit. Ik ontving opnieuw bericht van de Helpdesk dat een door mij verzonden email ontvanger vanwege diens volle brievenbus niet had bereikt, terijl ik de man nooit een email had gestuurd. Vervolgens ontvang ik onderstaand bericht:

Als in niet begrijpend reageer, krijg ik volgende email:
Geachte heer/mevrouw, Wij ontvingen van u een e-mail over opzeggen van een van onze diensten of abonnementen. Helaas bevatte uw bericht niet alle gegevens die wij nodig hebben om uw verzoek te verwerken. Wij verzoeken u daarom uw verzoek nogmaals te doen via het webformulier op Het Net Help. Ga hiervoor naar http://www.hetnet.nl/help en geef als zoekopdracht in 3425. Wij zullen uw verzoek dan zo snel mogelijk verwerken. Met vriendelijke groet, Het Net.
Ik waag nog een poging en leg mijn probleem nog een keer uit en waarachtig er komt weer een nietszeggend antwoord:
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw verzoek doorgestuurd naar de juiste afdeling.
Deze zal uw bericht zo zorvuldig mogelijk afhandelen. Hiervoor hebben zij echter wel meer tijd nodig dan u normaal bij de behandeling van uw vragen van ons gewend bent. In geval van opzegging zal uiteraard de datum van ontvangst van uw e-mail als uiteindelijke datum van ontvangst van uw opzegging gelden.
Mogelijk neemt één van onze medewerkers nog telefonisch contact met u op via het bij ons van u bekende telefoonnummer. Indien wij via een ander nummer contact met u op dienen te nemen verzoeken wij u dit in antwoord op dit bericht aan ons te laten weten.
We streven er naar u zo spoedig mogelijk een antwoord te sturen. Houdt u echter wel rekening met een langere behandeltijd.
Ik wacht af.