15.2.07

Idols met de X-factor

Op mijn brievenbus staat twee keer "Nee", dus ik zie de lokale advertentiefuik nooit. Maar omdat ik de katten van de buren verzorg en de kranten naar de keuken breng om ze op stapeltjes te leggen, viel mijn oog op de voorpagina van "De Gooi en Eembode": "Voorlezen met de X-factor" lees ik. "De bibliotheek in Naarden aan de Van Limburg Stirumlaan 2 had Henk-Jan Smits uitgenodigd om de kinderen van de peuterspeelzaal Het Speelhof te vermaken. Het jurylid van Idols met de X-factor las de aandachtige jeugd voor uit het door de bibliotheken gekozen prentenboek van het jaar "Kleine Kangoeroe" van Guido van Genechten." Nu zijn mijn beide zoons de peuterspeelzaal al lang ontgroeid en ik woon bovendien niet in Naarden, anders had ik ze accuut van Het Speelhof gehaald.