19.2.07

Helpdesk

Al maandenlang ontvang ik, soms meerdere keren per dag, onderstaand bericht, en ondanks tientallen missives aan de helpdesk van HetNet met de mededeling dat ik theokoopman@hetnet.nl nimmer een email heb gestuurd, blijft het bericht komen. De helpdesk reageert zelfs niet. Klaarblijkelijk is een helpdesk: een burootje met het bordje "Help" erop.

"Your message
To: theokoopman@hetnet.nl
Subject: RX from Canada
did not reach the following recipient(s):
tcjk@hetnet.nl on Mon, 19 Feb 2007 09:20:56 +0100
The message could not be delivered because the recipient's mailbox is full.

Reporting-MTA: dns; CPEXBE-EML01.kpnsp.local
Final-Recipient: RFC822; tcjk@hetnet.nl
Action: failed
Status: 5.2.2
X-Supplementary-Info:
X-Display-Name: tcjk@hetnet.nl"

En wie denkt dat je het moederbedrijf van HetNet per email een klacht kan sturen komt opnieuw bedrogen uit. Na het klachtenformulier te hebben ingevuld, blijkt dat ik het niet kan versturen omdat mijn achternaam alleen letters mag bevatten. Mijn achternaam bevat alleen letters, maar toch accepteert KPN het klachtenformuliet niet.