29.5.22

TEXAS 4

Ik word beschermd. Het gebeurde al  eerder al eerder  toen  ik met Big Red en Flaco naar de opening van een basketbalveld aan de South  Side  dat zij muzikaal openden, was. Ik vraag me af wat er zou gebeuren wanneer Big Red niet zo zeggen dat ik uit Amsterdam kom, zou ik iets van vijandschap merken? Ik maak kennis met een warme  vriendelijkheid, word voorgesteld aan kinderen en kleinkinderen. Geef handen. Dat is heel anders bij de "anderen". Daar ben ik bij een barbecue en geef ook iedereen een hand. Dat is fout, want vrouwen geef je geen hand. Ik  vraag me af waarom niet. Bijna alle verkeersborden hebben kogelgaten, ze hebben als schietschijf gediend voor voorbijrijden automobilisten. Staat weliswaar niet in het Second Amendment, maar schieten op verkeersborden hoort klaarblijkelijk bij de lokale cultuur.