Er ontbreekt maar eentje: een Auburn, want de andere merken Duesenberg en Cord zijn - hoe vreemd - wel gemodelleerd door Dugu en dat dat gebeurde is op zichzelf al merkwaardig want Duesenberg en Cord zijn geen Italiaanse merken. De modelletjes zijn ook minder fraai dan die van de Italiaanse auto's, de voorruit en de wielen van de Duesenberg zijn grof en de motorkap van de Cord sluit ook niet naar behoren, al zit er onder die kap dan wel weer een gedetailleerde motor. Ik heb het idee dat Dugu destijds de Amerikaanse markt van modelverzamelaars wilde aanboren. Duesenberg was zo ongeveer de top van wat Amerika in het begin van de jaren dertig op automobielgebied te bieden had, het merk was toen al eigendom van Errett Lobban Cord, maar de ontwerpen kwamen van Fred en August Duesenberg, die sinds 1920 bezig waren met de bouw van racewagens.
Nadat Cord in 1929 de voorwielaangedreven Cord L-29 in de markt had gezet, verdween het merk in 1932 kortstondig om in 1935 opnieuw te verschijnen met de door Gordon Buehrig ontworpen futuristisch ogende 810, eveneens voorwielaangedreven, dit keer door een V8 met een inhoud van 4730cc.