Panoramique, met een 800pk-motor goed voor een maximum snelheid van 130 km/u.
Renault liet het niet bij de bouw van smalspoorlocomotieven, sterker de fabriek werd een grote speler op de Franse rails, of het nu om een kleine serie van tien X4200's (de zogenaamde Panoramique) ging, die vanaf 1959 in het zuiden van Frankrijk reden of grote series, zoals de ABJ's, die tussen 1935 en '39 werden gebouwd. De ABJ 3 (X 3500) had een 300pk-motor en een maximale snelheid van 100 km/u. De X3800, met de vanwege de asymmetrisch geplaatste cabine op het dak Picasso genoemd, werd niet alleen tussen 1950 en 1961 door Renault gebouwd, maar ook door De Dietrich, de Ateliers de Construction du Nord de la France (ANF) en de Societé Alsacienne de Construction Mécanique (SACM), al kwamen 110 uit de Renaultfabriek. De maximale snelheid was 120 km/u.
ABJ 3. Voor de Tweede Wereldoorlog deed dit type in het noorden en oosten van Frankrijk dienst.
Van de X3800 is een behoorlijk aantal bewaard gebleven dat dienst doet op historische lijntjes.