Vandaag
- alweer -
in onze reeks sprankelende persoonlijkheden Knibbeltje Onverlaat,
directeur
klantenservice van de Drentse Vereniging tot Verheffing van Hunebedden en andere Zwaarwichtige Zaken. Onverlaat omschrijft haar zakelijke bezigheden
uiteraard in het Engels, omdat het Nederlands daartoe volgens
haar volstrekt ontoereikend is. "Responsible for building a customer
centric organization through
realizing an agile way of working within the context of a service
organization. With higher customer appreciation, committed employees,
increased efficiency and customized sales as a result. Responsible for
initiating and driving changes in order to stay a step
ahead in customer contact."
Onverlaat: "Wie het uiterst betrouwbare portret van de voorzitter van onze vereniging van Directeuren Klantenservice,
Annet van der Hoek (Directeur Klantenservice
ING & foto) ziet, weet ogenblikkelijk wat voor vlees hij in de kuip heeft: het degelijke vlees van overheerlijke Drentse droge worst, zonder ook maar een enkele twijfel schaar ik mij vol vertrouwen achter haar: daarom zet ik nooit op uitgaande post een afzendadres en tutoyeer ik iedereen. Ik heb zelfs een speciaal bijbeltje voor 's zondags gebruik laten drukken waar god en jezus niet met hoofdletters worden geschreven en ze met je en jij worden toegesproken, geheel volgens de richtlijnen van onze voorzitter."