14.8.20

Ja, alweer klantenservice

Vandaag - alweer - in onze reeks sprankelende persoonlijkheden Knibbeltje Onverlaat, directeur klantenservice van de Drentse Vereniging tot Verheffing van Hunebedden en andere Zwaarwichtige Zaken. Onverlaat omschrijft haar zakelijke bezigheden uiteraard in het Engels, omdat het Nederlands daartoe volgens haar volstrekt ontoereikend  is. "Responsible for building a customer centric organization through realizing an agile way of working within the context of a service organization. With higher customer appreciation, committed employees, increased efficiency and customized sales as a result. Responsible for initiating and driving changes in order to stay a step ahead in customer contact." 

Onverlaat: "Wie het uiterst  betrouwbare portret van de voorzitter van onze vereniging van  Directeuren Klantenservice, Annet van der  Hoek (Directeur Klantenservice ING & foto) ziet, weet ogenblikkelijk wat voor vlees hij in de kuip heeft: het degelijke vlees van overheerlijke Drentse droge worst, zonder ook  maar een enkele twijfel schaar ik mij vol vertrouwen achter haar: daarom zet ik nooit op uitgaande post een afzendadres en tutoyeer ik iedereen. Ik heb zelfs een speciaal bijbeltje voor 's zondags gebruik laten drukken waar god en jezus niet met hoofdletters worden geschreven en ze met je en jij worden toegesproken, geheel volgens de richtlijnen van onze voorzitter."