![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgDnvXlpNJI5ixiyzhakb0Qd0wzSCOcRgaCjt7TkFcaO1V6xNHRqp4AHBKQkaElpr-Uq-x8sF2nlaTaAR3xI3dpzejosbmSoqOzbqIO9zPA4iYeuCFi52g4ga2ZWK0caw2iZjT42Whls7E/s1600/Schermafbeelding+2020-08-09+om+08.56.55.png)
Van der Tocht: "Wij nimme sa'n wurkomskriuwing net serieus fansels, wij folgje de
rjochtlinen fan ús foarsitter fan de bûn fan Directeuren Klantenservice, Annet van der Hoek (Directeur Klantenservice
ING & foto). Sij wol - en neffens mij hat sij gelyk -
dat op ús post noait 'n ôfstoerder stean moat, soks komt tefoaren dat wij ús lette ferliede ta 'n korrespondinsje wêr wij gjin ferlet fan ha, en wij moatte yn ús korrespondinsje altiten ús klanten dookje en stookje oars krijt dat rosmos ta folle ferbylding."