Vandaag
- opnieuw -
in onze reeks sprankelende persoonlijkheden Deunske van der Tocht,
directeur
klantenservice van de Fryske Bûn fan Optellers en Ôftrekkers fan Woarsthoorntjes. Van der Tocht
omschrijft haar zakelijke bezigheden
uiteraard in het Engels, omdat het Nederlands daartoe volgens
haar volstrekt ontoereikend is. "Responsible for building a customer
centric organization through
realizing an agile way of working within the context of a service
organization. With higher customer appreciation, committed employees,
increased efficiency and customized sales as a result. Responsible for
initiating and driving changes in order to stay a step
ahead in customer contact."
Van der Tocht: "Wij nimme sa'n wurkomskriuwing net serieus fansels, wij folgje de
rjochtlinen fan ús foarsitter fan de bûn fan Directeuren Klantenservice, Annet van der Hoek (Directeur Klantenservice
ING & foto). Sij wol - en neffens mij hat sij gelyk -
dat op ús post noait 'n ôfstoerder stean moat, soks komt tefoaren dat wij ús lette ferliede ta 'n korrespondinsje wêr wij gjin ferlet fan ha, en wij moatte yn ús korrespondinsje altiten ús klanten dookje en stookje oars krijt dat rosmos ta folle ferbylding."