Voor de Tweede Wereldoorlog bestond de mogelijkheid dat een Talbot Lago leek op een Bugatti, die op zijn beurt leek op een Delage, die op zijn beurt leek op een Delahaye, dat kwam omdat de koetswerken door de zelfde carrossier waren ontworpen en gebouwd. Dat had merkwaardige gevolgen: een door Figoni & Falaschi gebouwde Talbot leek meer op een door deze carrossier ontworpen Delage, dan dat hij op een door Saoutchik ontworpen Talbot leek. De chassis enz. van een Talbot en een Bugatti waren dan wel volslagen anders, maar dergelijke zaken zaten onderhuids en van de buitenkant verraadde alleen de grille met welk merk je van doen had. Over de grille van de Talbot T150CSS valt een hele discussie op te zetten: ik herinner me de opmerking dat hij meer leek op het deksel van een vuilnisvat dan op de grille van een automobiel. Giuseppe Figoni en Ovidio Falaschi zorgden met hun "goutte d'eau"-stijl in elk geval voor sensatie. Bovenste foto: een waterdruppelcoupé, daaronder de wat ingetogener cabriolet.