22.12.11

Crisis in het Gooi II 11

Well, I should have known better want vandaag heb ik only kunnen overleven dankzij paracetamol, dat ik gelukkig always in een flinke hoeveelheid meeneem. Die Bommerlundertjes in de hotelbar gisteravond moeten het gedaan hebben, want Jesus, wat een knallende headache vanmorgen. Ik heb het vandaag dus maar heel rustig aangedaan en heb vanmiddag een klein wandelingetje gemaakt over een part of de stadswal en ben ver van het feestgedruis van de Weihnachtsmarkt gebleven. Het weer blijft very druilerig en ik heb Münster eigenlijk wel gezien, misschien moet ik ergens anders naar toe, aan de other side heb ik weinig zin alles weer in te pakken en naar een other hotel in een other city te verhuizen. Such a hassle. Ik blijf vanavond maar in het hotel dineren, alhoewel een evening Duitse televisie daarna me niet exact aantrekkkelijk lijkt. Wat moet ik, in Christ's name, met Tagesthemen of twee Kriminalserien op one evening?

Barbara Lebber - Beck, Münster