16.12.11

Crisis in het Gooi II 7

Nou ja zeg, net nu ik weer een beetje zin kreeg om een diary bij te houden, kreeg ik een telefoontje van de eigenaar van dit blog, dat hij computerproblems had. Zo zie je maar dat mishaps nooit alleen ocurren. Inmiddels schijnt het opgelost te zijn en kan ik mijn gang weer gaan. Niet dat er heel veel te melden valt, behalve dat Bastiaan yesterdayavond plotseling voor mijn neus stond, hij kwam een paar autoboeken ophalen, garagehandboeken, die hij zogenaamd dringend nodig had, alsof hij ooit zijn hands dirty  heeft gemaakt aan welke auto dan ook. Het openen van de motorkap was hem meestal al te veel moeite. Hij maakte een buitengewoon opgewekte indruk, maar dat kan heel goed theater zijn geweest. Daar was hij altijd al goed in. Ik heb hem zijn boeken uit de garage laten halen en hem niet binnen genodigd alhoewel ik daar later wel weer spijt van had, want volgens mij zat Leontien Blokhoofd buiten in de auto op hem te wachten en het was natuurlijk funny geweest als ik hem zo'n uurtje aan de praat had kunnen houden.

Barbara Lebber - Beck, Blaricum