10.12.11

Crisis in 't Gooi II 4

Ik moet er ernstig over nadenken of ik wel zo'n jeugdige amant wens, at the end heb ik aan één Polonaise aan mijn lijf enough (haha). Maar het is na de divorce wel lonely, dat moet ik eerlijk toegeven, want je raakt heel wat vriendinnen kwijt. Sommigen krijgen het heilig kruis aan de achterdeur na omdat sommige echtgenotes van Bastiaans maatjes mij gestolen konden worden. Goed om een heel enkele keer een taartje mee te eten in de Beethovenstraat, maar ik zou voor geen geld met ze gezien willen worden in de P.C. Hooft. Altijd een verkeerde auto onder de bips en de frikandel nauwelijks ontgroeid. En dan dat taalgebruik: ordinair, ordinair! Enfin, ze zullen nu wel met Leontien Blokhoofd gaan schransen, die past beter in hun circle dan ik. Ik kom trouwens weinig meer in de Beethoven noch in de P.C. Hooft, ik voel absoluut no urge dat tuig te ontmoeten, bovendien heb je in Laren voldoende aardige shopjes. Ik moet ook beslissen of ik dit jaar wel een xmas-tree wil, luckily kan ik dat besluit nog even uitstellen. Misschien trek ik toch wel even aan mijn stutten, Marokko lijkt me ook wel wat, al zou ik de aurora borealis ook wel eens willen zien maar die hebben ze niet in Marrakesh.

Barbara Lebber - Beck, Blaricum