10.2.13

Nemo 3

Bericht van Charlie: "Midden in de nacht hebben ze de straat schoongemaakt, ik kon het zien vanaf de bovenverdieping van ons huis, ze gebruikten eerst een enorme shovel, die bijna tot de hoogte reikte waar ik stond. Mijn vrouw zei dat ze drie keer door de straat kwamen om de weg vrij te maken voor de sneeuwploegen. Er kwamen twee sneeuwploegen, die drie keer door de straat reden. Ik heb me aangekleed om het pad naar ons huis schoon te maken, omdat de ploegen de sneeuw zo hoog hadden opgehoopt, dat ik bang was er niet meer met mijn sneeuwblazer door te kunen komen. Ik hoorde net dat in Hamden, een mijl verderop de meeste sneeuw is gevallen, meer dan een meter. Ik ben om half vijf vanmorgen naar buiten gegaan en ben tot half acht bezig geweest om in ieder geval voor één auto de weg vrij te maken. Het nam zoveel tijd in beslag omdat ik  de sneeuw verderop op een hoop moest gooien, ik wilde voordat de zon opkwam klaar zijn. Ik ga nu opnieuw naar buiten om de boel verder schoon te maken."