![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgq0LhpCTSo20iY6pOEfRCxIUqF8LP5IP3mOMdBD2WKvIsEj5XrlrmnorLxyob3-gEHf_rJtuy3zf-PdKzbcdbglfSHT_ZLeEfNizcQJ0k88eh2IkTrnkUptZphGKZmJhcKEU7oBXldqn9C/s200/1.peugeot.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh_AEhat_LYZz2NWxiTT5rxXqYgaJwcULj3nW9Vwk9VuQEwLxe-YHWboKJucE_iwu_uys-La4judDxI2ZrE_Tpd-R_MGTe2qp13tMCZ6q0iKHg21MBArFGyz7waLnoVFuQiXBFO_g47cduE/s400/1.Darl'Mat1938.jpg)
De Parijse Peugeotdealer Emile Darl'Mat zag nog meer mogelijkheden en bouwde een tweezitter op basis van de 302 met de motor van de 402 en schreef bovenstaande nummer 24 in voor de '24 Uren van Le Mans' in 1938 met Charles de Constanze en Marcel Contet als chauffeurs. In 1937 waren de Peugeot-Darl'Mats op de zevende, achtste en tiende plaats geeindigd, in 1938 kwamen De Constanze en Contet als vierde binnen.