Terwijl de heren Sommer en Biondetti met hun fraai gestroomlijnde Alfa Romeo de 24 Uur van Le Mans reden, bouwde Lucien Rosengart (1881 - 1976) bovenstaand autootje, de Super Cinq LR4N. Hij was zijn tijd vooruit, want zijn tegenwoordig Toyota Aygo, Peugeot 107 en Citroën C1 nagenoeg identiek, Rosengart bouwde deze Franse versie van de Britse Austin7.
Uit Duitsland kwam het idee voor een andere Rosengart, oorspronkelijk een Adler Trumpf en Luciens Supertraction was gebaseerd op Citroëns Traction Avant. Na de Tweede Wereldoorlog werd de motor van de Austin 7 door Rosengart nog jaren ingezet en daar lag precies het probleem, want hoewel de "Ariette" er aardig uitzag, was de techniek verouderd en de pogingen het volgende model de "Sagaie" uit te rusten met een Semomotor kwamen te laat. In 1955 viel het doek.
Ariette