Op 5 april j.l schreef ik dit:
INKOMSTEN
Elastine Gebraad had de smoor in. Had
een volledig camerateam van Spike begin februari een opname in haar
TATTOO SHOP BLOODY HELL gemaakt, met de belofte die begin april uit
zenden, daar had ze - naar eigen zeggen - nu geen sodemieter aan, want
ze had haar winkel twee weken geleden al moeten sluiten, dus de
uitzending was wat reclame betreft van nul en gener waarde, ook al was
Jeroen van der Vlerken, de verantwoordelijke voor het feit dat Spike in
het KPN-basispakket zat één van haar regelmatige klanten en had hij
ter gelegenheid van Sinterklaas 2019 nog een veelkeurige adder op zijn
linkerkuit laten zetten. Gebraad had inmiddels via haar
branche-organisatie een schadeclaim ingediend bij de regering: het ging
hier immers om een vitale bedrijfstak die alle inkomsten vanwege corona
moest derven.
Vandaag lees ik dit:
Het lijkt me voor tandartsen en fysiotherapeuten fantastisch in één adem genoemd te worden met mensenhuidverknoeiers.