2.6.16

Minkukelisme

Ik moet me toch weer eens bezighouden met het  voortschrijdend minkukelisme in dit land omdat  ieder eergister uit de baarmoeder gekropen stuk onbenul meent mij te kunnen tutoyeren. Het geje en gejou ligt het chatteisum in de mond bestorven, ik  heb het crapuul nooit ontmoet maar of ze nu van een hotelcadeaukaart zijn of van mijndomein, men neemt voetstoots dat ik wens te vervallen in derlui populaire aanspreekvorm, zonder mij evenwel van de broodnodige informatie te  voorzien. Want stel ik heb zo'n VVVcadeaukaart en ben op zoek naar een hotel, maar ik reis met  Una,  hoe weet ik dan dat Una welkom is? Dat weet ik pas wanneer  ik een lange omweg via het hotel in  kwestie afleg en dan blijkt dat tot overmaat van  ramp mijn hond allesbehalve welkom is. Minder geje en gejou, dus meer beschaving en meer terzake dienende informatie is dringend aanbevolen!