De bij de "Navy Cut" verpakte plaatjes konden in het voor de prijs van één penny aan te schaffen "An Album of International Airliners" worden geplakt, konden, maar het hoefde niet want de teksten in het album stonden ook achterop de plaatjes. De airliners dateren stuk voor stuk van voor de Tweede Wereldoorlog, sommige luchtvaartmaatschappijen (S.A.B.E.N.A.) bestaan niet meer en ook de makers van de vliegtuigen zijn verdwenen, ondanks dat - bijvoorbeeld - een daimlerbenze-edelgermaan bezwoer dat Fokker zijn "lovebaby" was. Pagina zes van het boekje toont om te beginnen een Savoia-Marchetti een fabriek die van 1915 tot 1983 bestond en in het begin vooral faam verwierf als bouwer van watervliegtuigen. De afgebeelde S.73 dateert van 1934. Het volgende plaatje is van de Fokker F.XVIII, oorspronkelijk, eveneens in 1934, eigendom van de KLM met de registratie PH-AIQ en de naam "Kwartel", later verkocht aan de Tsjechoslowaakse luchtvaartmaatschappij C.L.S. Air France vloog natuurlijk met een nationaal product een Dewoitine, afkomstig uit de gelijknamige, in 1920 door Émile Dewoitine opgerichte, fabriek in Toulouse. De D.333 was een ontwikkeling van de de D.332, die in dit filmpje tragisch aan zijn eind komt.