8.5.13

KPN

Ik moet een beetje baken, ovegeven, zo u wilt, omdat ik een brief ontving van Femke Kothuis, Directeur Klantenservice van KPN. Haar handtekening lijkt op die van een twaalfjarige die net met redelijk resultaat de Citotoets heeft afgelegd, maar daar wil ik het niet over hebben. Femke stuurde mij een brief zonder haar adres te vermelden, dat vind ik vreemd want het allereerste dat je van een directeur klantenservice mag verwachten is bereikbaarheid door de klanten. In die brief meldt Femke mij dat de kosten van mijn telefoonabonnement per 1 augustus met 12% stijgen omdat - let even op - steeds minder mensen gebruik maken van de vaste telefoon waardoor de kosten per gebruiker stijgen. Verder geen uitleg. Misschien is mijn idee van de net afgelegde Citotoets achteraf toch niet zo vreemd.