20.5.16

Archibaldina 17

Waar ik me de laatste weken en misschien wel maanden verschrikkelijk aan erger is dat er overal gebroken glas op straat ligt en ik ben daarom ontzettend bang dat Van der Blaf daarin trapt en zijn pootjes open raken, gelukkig kreeg ik van Martina Modderman,  een oude schoolvriendin die twee straten verderop woont, de goede raad in  Amerika hondenschoentjes te bestellen en die kwamen  vanochtend met de UPS, ik heb er meteen maar sokjes bijbesteld, want dat staat netter, maar Van der Blaf wil niks van sokken en  schoeisel weten en begon er meteen aan te knagen, het is ook  nooit goed: doe je de hond goed, dan blaft hij of iets dergelijks. Nu kan ik die schoentjes met tweecomponentenlijm wel aan zijn voetzolen vastplakken, maar ik denk dat Van der Blaf dan uitslag of zweetvoeten krijgt en dat is nou ook weer niet de bedoeling. Ik heb hem  daarom bestraffend toegesproken en gezegd dat ik ook niet aan mijn schoenen omvreet, maar klaarblijkelijk is hem dat een rotzorg want hij blijft het doen.
Archibaldina Kwakernaak