9.5.16

Archibaldina 9

Nou heb al jaren geen museumjaarkaart meer, want ik mag met Van der Blaf toch geen enkel  museum in, dus ook het Drogehamster hondepoepmuseum niet, als het al bestaat, ik begrijp  dat niet zo erg goed, want alle Nederlandse museums zijn open voor die kleine onopgevoede krijsertjes waar Nederland zo rijk aan is, die krijgertje spelen en met hun viezige vingertjes overaal aanzitten, terwijl  Van  der Blaf zonder enig  geluid af te geven, keurig netjes naast mij van zaal tot zaal voorttrippelt. Nou weet ik natuurlijk niet hoe Van der Blaf op Tuitjens hondepoepmuseum in Drogeham zou reageren want dat is zou ik bijna zeggen de kat op het spek binden. Ik heb trouwens even gekeken of die Tuitjen een telefoonaansluiting heeft in Drogeham, nou dat heeft hij mooi niet en het hondepoepmuseum is op het internet ook in geen velden of wegen te bekennen. Dat is heel merkwaardig.
Archibaldina Kwakernaak