23.5.16

Chatteisem

Er zijn chazzers en chazzers in dit land. Tot de grote chazzers behoort een firma die zich  "mijndomein" noemt.  Vorig jaar was ik zo dom  bij "mijndomein" een naam te registeren. Toen ik derlui correspondentie onder ogen kreeg bleek  het getutoyeer hunnerzijds  schering en inslag, bovendien heette ik "Beste Wim". Ik houd daar niet van, voor vrienden en bekenden doet dat opgeld, niet voor mensen die ik nog nooit ontmoet heb. Maar aan die bezwaren had "mijndomein' - om het plat uit te drukken - schijt. Ik kreeg eind april een rekening voor het  komend jaar, ik betaalde die niet omdat ik niet behandeld werd zoals het  onder beschaafde mensen gebruikelijk is en meldde dat, maar de "mijndomein"-chazzerem deden net of ze mijn berichten nooit hadden  ontvangen en schroefden mijn rekening op. Inmiddels heb ik "mijndomein" (geen eigen bankrekening, geen telefoonnummer en niet ondertekende brieven)  betaald. Een goede raad: blijf ver van het chatteisem van "mijndomein".