15.9.20

BLIJ

U hebt al geruime tijd niets van  mij vernomen, dat had uiteraard  zijn oorzaak: ik was op een intensieve cursus genaamd "De Grote Blijheid" en waarachtig die blijheid is  mij, ondanks corona, deelachtig geworden, ik proef nu dagelijks van het geluk en wil U en de gehele wereld daar gaarne van mee laten genieten, zo heb ik de Hongaarse premier Victor Orbán een tiental door mij geprepareerde borden laten toekomen die kunnen worden bevestigd aan het prikkeldraad van de Hongaars-Servische grens met het opschrift "Arbeit macht frei", Donald Trump heb ik plannen gestuurd zodat  de Verenigde Staten alsnog de Viernamoorlog  kunnen winnen en  Amerika werkelijk weer "first and great again" wordt, Geert Wilders vertrekt binnenkort met mijn morele steun per oceaanstomer naar ons Indië en gaat er voor zorgen dat Djakarta weer Batavia gaat heten, Boris Johnson weet na het voordragen in Westminster Abbey van een door mij geschreven gebed Koningin Victoria te doen herleven en The British Empire te herstellen, Thierry Baudet wordt bij leven reeds zalig verklaard, Wladimir Putin hoopt dankzij mijn voorspraak  al de Oosteuropese landen van Estland tot de DDR weer onder Russische heerschappij te brengen en Marine Le  Pen laat Frankrijk met mijn hulp weer de eerste viool spelen op het wereldtoneel. Kortom het wordt een blijde wereld. Een bijzonder blijde wereld!
Drs. Barend-Otto ter Vloot, Steenwijkerwold.